Alle ervaringen

“Loohuis reageert altijd snel bij een storing”

De ervaring van Heracles Almelo

"Al jarenlang zijn we klant bij Loohuis Service, en dit naar volle tevredenheid. Loohuis staat bij ons bekend om hun goede service, waarin ze meedenken en zich professioneel opstellen.

De relatie met Loohuis Service is in 1999 ontstaan bij de bouw middels de realisatie van de technische installaties van het stadion op deze plek. In de loop der jaren is dit steeds verder uitgebreid vanwege de tevredenheid over de geleverde service, vervolgens heeft Loohuis in 2015 ook de vernieuwbouw van het stadion gerealiseerd. Inmiddels zijn bijna alle installaties vernieuwd en in beheer bij Loohuis Service en zijn ze niet meer weg te denken op ons Erve Asito.

Zo zijn er natuurlijk altijd momenten die ons zijn bij gebleven, en dan in het bijzonder de verbouwing in ons stadion. Dit was voor ons een hectische tijd waarin veel gebeurde en waarbij het halen van deadlines van groot belang was. Loohuis Service zorgde ervoor dat de rust bewaard bleef in deze tijd en dat hierdoor de deadlines gehaald werden in ons vernieuwde stadion, waar we vandaag de dag nog met veel plezier van genieten!

Inmiddels zit de verbouwing er alweer een tijdje op en zijn wij druk bezig met het runnen van onze mooie voetbalclub in Almelo. Mochten er toch technische problemen zijn, weten we dat we op de snelle en gerichte service kunnen rekenen van Loohuis."

BEV5

Wat hebben we in beheer?

Op het Erve Asito hebben we 91 objecten in beheer, zodoende is het een klant waar we geregeld komen. Bijvoorbeeld voor storingen, preventief onderhoud of om een spannende wedstrijd te bekijken in onze skybox.

De objecten die we beheren:
Airco, brandmeldinstallatie, boilers, brandpreventie, drukverhoging, gastoestellen, verdeelkasten, koelinstallaties, luchtbehandelingen, noodverlichting, regeltechniek, sanitair, verlichting.

Een leuk verduurzamingsfeitje!
Tijdens de vernieuwbouw is er ook nagedacht om te bezuinigen, in aanschaf en jaarlijkse onderhoudskosten.

Zodoende werd het plan doorgevoerd dat er maar één luchtbehandelingskast benodigd is voor zowel skyboxen als kantoorgedeelte. Dit vanwege het feit dat de skyboxen en kantoren vrijwel niet gelijktijdig in gebruik zijn, vandaar dat er een omschakelklep is geplaatst die geactiveerd wordt tijdens wedstrijden. Tijdens wedstrijden gaat er middels deze klep 80% lucht naar de skyboxen en 20% naar de kantoren, tijdens de kantooruren wordt dit juist andersom gestuurd door de omschakelklep.

Aan de achterkant dus een besparing op de aanschaf van een extra luchtbehandelingskast en het jaarlijkse onderhoud hiervan, een win-win situatie!

  • Heracles1
  • Heracles2
  • Heracles4
  • PHOTO 20160706 134822
  • FFV 8328